-->


-->
Müşterilerimizin Hakkımızda Söyledikleri

gürkan AY
recovery sonrası aktivasyon şifremi kaybetmiştim.destek talebimden sadece dakikalar sonra aktivasyon şifrem tekrar tarafıma iletildi,teşekkür ediyorum.özellikle de BURCU SAYAN hanımefendiye.iyi günler
özcan aydın

iyi günler www.kaspersky.com.tr adresinden 20-03-2011 tarihinde 1 aylık anti-virüs 2011 deneme sürümü indirdim kurulum yaparken sürekli eset nod 32 programını kaldırın diyor windows 7 ultimate kullanıyorum başlat ara bölümüne arayacağımız dosyanın her harfini yazdığımızda zateen o kriterlere uygun dosyaları karşımıza çıkarıyor nod32 yazıyorum yok eset yazıyorum yok kaspersky illede var diyor ne yapmalıyım acil yardım edin

------------------------------------------------------------------------------------

Sayın Özcan Aydın,

Sizlere uzman teknik ekibimiz tarafından yardımcı olmak ve sorunlarınıza yanıt verebilmek için http://destek.helyum.com.tr linkine tıklamanızı ve ticket oluşturmanızı (ticket oluşturma videosunu izlemek isterseniz; http://www.kasmaski.com/destek.php ) rica ederiz.

 

Saygılarımızla,

Helyum

FURKAN BABAOĞLU

ben birdaha kaspersky kullanmayacağım lisanslamada bu kadar baş ağrıtan başka bir program yok ve telefonla ulaşabileceğimiz kimse yok...

------------------------------------------------------------------------------------

Sayın Furkan Babaoğlu,

Sizlere uzman teknik ekibimiz tarafından yardımcı olmak ve sorunlarınıza yanıt verebilmek için http://destek.helyum.com.tr  linkine tıklamanızı ve ticket oluşturmanızı (ticket oluşturma videosunu izlemek isterseniz; http://www.kasmaski.com/destek.php) rica ederiz. Telefon ile destek hizmetimiz yoktur.

 

Ürünlerimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla,

Helyum

AHMET GÜREL

KONYA BİMEKS TEN 2011 İNTERNET SECURİTY ANTİ VİRÜS PROGRAMI SATIN ALDIM. VİRÜS PROGRAMI KAÇ SEFERDİR AKTİVE EDİLMESİ İÇİN HELYUM İNTERNET ADRESINE GIRMEME VE SATIN ALDIGIM MAĞAZA TARAFINDAN BİLDIRILMESİNE RAĞMEN E MAİL ADRESİME VEYA CEP TELEFONUMA AKTİVASYON ŞİFRESİ GÖNDERİLMEDİ. SEBEBİ NEDİR. ANTİ VİRÜS PROGRAMINI SATIN ALDIĞIMA PİŞMAN OLDUM

-----------------------------------------------------------------------------------

Sayın Ahmet Gürel,

http://destek.helyum.com.tr linkinde oluşturulmuş ticketınız bulunmamaktadır. Aktivasyon hattımızı ya da destek sitemizi kullanmayan müşterilerin sorunlarını öğrenemediğimiz gibi çözme şansımız da yoktur. Şikayetiniz ile alakalı olarak destek ekibimiz size bu sabah itibarı ile ulaşmaya çalışmaktadır, ancak şikayet esnasında bıraktığınız telefon numarasına da ulaşılmamaktadır.

http://destek.helyum.com.tr linkini kullanarak destek talebi oluşturmanızı rica ederiz.

 

Saygılarımızla,

Helyum Bilişim

umut çağlar boztepe

gerekli internet sitesine girip kaspersky lisans aktivasyonunu yaptım fakat laptop'um bozuldu ve yeni bir laptop ile değiştirdim. Kodum ne telefonumda nede e-mail imde kaldı. Gerekli alanları doldurduğumda ise aktivasyon kodunu yanlış girdiniz denilmekte. Bir çözüm bulursanız sevinirim.

----------------------------------------------------------------------------------

Sayın Umut Boztepe,

Sizlere uzman teknik ekibimiz tarafından yardımcı olmak ve sorunlarınıza yanıt verebilmek için http://destek.helyum.com.tr  linkine tıklamanızı ve ticket oluşturmanızı (ticket oluşturma videosunu izlemek isterseniz; http://www.kasmaski.com/destek.php ) rica ederiz.

Destek sitemizde yayınlanan aktivasyon telefon numarasını da kullanabilirsiniz.

 Saygılarımızla,

Helyum

İsa Doğan

İyi günler Daha önceden İday Soft şuan İz Bilişim olarak bayiniz olarak iş ortaklığımız devam etmektedir. Şuan duyduğum habere göre Helyum olarak Kaspersky ile yollarınızı ayırmaya karar vermişsiniz. Son 1-2 yıl içersinde bizimde kaspersky satışlarımız bir hayli yavaşlamış ve kurduğumuz pc lerde sorunlar çıkartmaya başttığında bizlerde satışını pek yapmamaktaydık. Şuan için istiyoruz ki helyum olarak antivirüs yazılım çözümlerinde McAfee ie anlaşmanız ve bizlerinde sizler ile ortaklığımız devam etmesidir. İz Bilişim Teknolojileri Tur. Ser. Hiz. Tic. Ltd. Şti. www.izbilisim.com.tr

--------------------------------------------------------------------------------

Sayın İsa Doğan,

Öncelikle, Helyum Bilişim olarak Kaspersky'nin dağıtıcılığını yapmaya devam ediyoruz. Kaspersky Türkiye Müdürünün istifası ile Helyum Bilişim'in dağıtıcılığı bırakması gibi bir durum söz konusu değildir. Ancak ilerleyen dönemlerde Helyum kendi ticari menfaatleri doğrultusunda yeni ürün ve markalarla da çalışabilir.

İlginize teşekkür eder, işbirliğimizin uzun yıllar devamını dileriz.

Saygılarımızla,

Helyum Bilişim

 

Serhat SİNE

Destek almak için telefonlarınızı arıyoruz ama telefon cevap verilmiyor. distribitör olarak çalışıyorsunuz ama desteğiniz yok. Böylemi oluyo yani

----------------------------------------------------

Sayın Serhat Sine,

 

Helyum Bilişim, yıllardır sattığı her ürünün desteğini http://destek.helyum.com.tr/  sitesi üzerinden ticket yöntemi ile çözmektedir.

 

VIP düzeyindeki müşterilerimiz, resmi devlet kurumları, üniversiteler, bankalar ve tüm bireysel müşterilerimiz bu şekilde çözüm bulmaktadır. Bu konuda hiçbir sorun ya da maduriyet yoktur. Eğer arzu ederseniz, aynı adres üzerinden canlı chat ile teknik uzmanlarımız ile de görüşebilirsiniz.

 

Sizlere uzman teknik ekibimiz tarafından yardımcı olmak ve sorunlarınıza yanıt verebilmek için http://destek.helyum.com.tr   linkine tıklamanızı ve ticket oluşturmanızı (ticket oluşturma videosunu izlemek isterseniz; http://www.kasmaski.com/destek.php  ) rica ederiz.

 

Saygılarımızla,

Helyum

mehmet karabai

bilgisayar virüs doldu bi virüs bile bulamıyo bide lisanslı aldık yuh size

-----------------------------------------------------------------------------

Sayın Mehmet Karabai

Destek verdiğimiz http://destek.helyum.com.tr sitesine ticket açmamışsınız, teknik ekibimiz telefonla destek vermediği halde size ulaşmayı denedi ancak verdiğiniz numaralar hatalı olabilir, ulaşılamıyor. Doğru kurulum ile bahsettiğiniz sıkıntının yaşanma ihtimali yok.

Lütfen yardım almak için destek sitemize kayıt bırakınız.

 

Saygılarımızla,

Helyum

mehmet maden

lisanslı kav 2011'i yükledim, taramadan sonra rapor sonuçlarına her tıkladığımda ekran kararıyor ama, sistem çalışıyor, reset edemiyorum, sistemi kapatıp açmak zorunda kalıyorum. Sadece bir kez rapor sonucunu görebildim: "PDM Stranger behaviour bulaşmış" kaydı vardı. Bu bir vrüs mü, yoksa satın aldığım kav2011'deki bir sürüm hatası mı? Sitenizin destek linkini tıklayınca da aynı sorunu yaşıyorum, lütfen bilgi veriniz. diğer virüs programlarında bu sorunu yaşamıyorum. mehmet maden

--------------------------------------

Sayın Mehmet Maden,

Sizlere uzman teknik ekibimiz tarafından yardımcı olmak ve sorunlarınıza yanıt verebilmek için http://destek.helyum.com.tr  linkine tıklamanızı ve ticket oluşturmanızı (ticket oluşturma videosunu izlemek isterseniz; http://www.kasmaski.com/destek.php  ) rica ederiz.

 

Saygılarımızla,

Helyum

 

fırat batar

bir hizmet satın aldım. Ama teknik destek adı altında site hizmeti dışında nasıl bir telefonla irtibat kurulacak bir sistem yapılmaz hayretler içerisinde kaldım. Aklımıza takılan şeyleri böyle uzun uzun formlar doldurup sonucunu beklemek bize göre değil diye düşünüyorum. Bu virüs programını aldığıma çok pişman oldum.

 

------------------

Sayın Fırat Batar,

Helyum Bilişim, yıllardır sattığı her ürünün desteğini http://destek.helyum.com.tr/ sitesi üzerinden ticket yöntemi ile çözmektedir.

VIP düzeyindeki müşterilerimiz, resmi devlet kurumları, üniversiteler, bankalar ve tüm bireysel müşterilerimiz bu şekilde çözüm bulmaktadır.

İnanın bu konuda hiçbir sorun ya da maduriyet yoktur. Eğer arzu ederseniz, aynı adres üzerinden canlı chat ile teknik uzmanlarımız ile de görüşebilirsiniz.

 

Saygılarımızla,

Helyum




| 1 || 2 || 3 || 4 || 5 || 6 || 7 || 8 || 9 || 10 || 11 || 12 || 13 || 14 || 15 || 16 || 17 || 18 || 19 || 20 || 21 || 22 || 23 || 24 || 25 || 26 || 27 || 28 || 29 || 30 || 31 || 32 || 33 || 34 || 35 || 36 || 37 || 38 || 39 || 40 || 41 || 42 || 43 || 44 || 45 || 46 || 47 || 48 || 49 || 50 || 51 || 52 || 53 || 54 || 55 || 56 || 57 || 58 || 59 || 60 || 61 || 62 || 63 || 64 || 65 || 66 || 67 || 68 || 69 || 70 || 71 || 72 || 73 || 74 || 75 || 76 || 77 || 78 || 79 || 80 || 81 || 82 || 83 || 84 || 85 || 86 || 87 || 88 || 89 || 90 || 91 || 92 || 93 || 94 || 95 || 96 || 97 || 98 || 99 || 100 || 101 || 102 || 103 || 104 || 105 || 106 || 107 || 108 || 109 || 110 || 111 || 112 || 113 || 114 || 115 || 116 || 117 || 118 || 119 || 120 || 121 || 122 || 123 || 124 || 125 || 126 || 127 || 128 || 129 || 130 || 131 || 132 || 133 || 134 || 135 || 136 || 137 || 138 || 139 || 140 || 141 || 142 || 143 || 144 || 145 || 146 || 147 || 148 || 149 || 150 || 151 || 152 || 153 || 154 || 155 || 156 || 157 || 158 || 159 || 160 || 161 || 162 || 163 || 164 || 165 || 166 || 167 || 168 || 169 || 170 || 171 || 172 || 173 || 174 || 175 || 176 || 177 || 178 || 179 || 180 || 181 || 182 || 183 || 184 || 185 || 186 || 187 || 188 || 189 || 190 || 191 || 192 || 193 || 194 || 195 || 196 || 197 || 198 || 199 || 200 || 201 || 202 || 203 || 204 || 205 || 206 || 207 || 208 || 209 || 210 || 211 || 212 || 213 || 214 || 215 || 216 || 217 || 218 || 219 || 220 || 221 || 222 || 223 || 224 || 225 || 226 || 227 || 228 || 229 || 230 || 231 || 232 || 233 || 234 || 235 || 236 || 237 || 238 || 239 || 240 || 241 || 242 || 243 || 244 || 245 || 246 || 247 || 248 || 249 || 250 || 251 || 252 || 253 || 254 || 255 |


Düşüncelerinizi bildirmek için tıklayınız.
  • bloxx
  • check point
  • ecofont
  • infowatch
  • secpoint
  • trend micro
  • tufin
  • usbk